Loading...

اخبار

کمپانی hp فناوری همراه خود را با ارائه ی تبلتی ویندوزی گسترش می دهد.

نوشته شده در : 2015/07/09 - 11:42
hp از نخستین تبلت خود که از ویندوز 10 پشتیبانی می کند، بصورت تجاری رونمایی کرد. این تبلت با صفحه نمایشی 8 اینچی و آپدیت ها و قابلیت های جدیدش، مناسب برای امور تجاری و بیزینس می باشد.
این کمپانی همچنین اعلام کرد که نرم افزارهایی مخصوص و مستقل از سایر تبلت ها برای این محصول تجاری در نظر گرفته شده است.
کمپانی hp فناوری همراه خود را با ارائه ی تبلتی ویندوزی گسترش می دهد.
هیئت مدیره ی کمپانی hp اظهار داشت: تجارت محصولات همراه بطور چشم گیری کمپانی ما را کارآمد، پربار و مؤثر نشان خواهد داد و موجب محبوبیت بیشتر ما در میان مشتریان می شود. HP Pro Tablet 608 صفحه نمایشی 8 اینچی با قابلیت HD در کنار سیستم عامل محبوب مایکروسافت، ویندوز 10 ارائه می دهد که ویژگی قابل تحسین برای این تبلت به شمار می رود. از جمله قابلیت های سیستم عامل این تبلت، تهیه ی نسخه پشتیبان از اطلاعات شما بطور خودکار و برنامه ریزی شده است که نشان دهنده ی قدرت ویندوز 10 در حفظ و نگهداری داده های کاربران می باشد. از امکانات دیگر این محصول می توان به قابلیت پخش صدای HD جهت اجرای ویدئو کنفرانس با کیفیت صدای بالا اشاره کرد. این ویژگی ها باعث شده است که HP Pro Tablet 608 به محصولی مخصوص تجار و مدیران تبدیل شود. این تبلت رزولوشنی معادل 1536*2048 دارد که بصورت اتومات با نور محیط تطابق پیدا می کند و شرایطی مناسب برای مطالعه ی کتاب های الکترونیکی فراهم می کند. کارایی باتری HP Pro Tablet 608 برای حداقل 8 ساعت استفاده ی مداوم از تبلت تست شده است و ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و از اینترنت نسل سوم و چهارم پشتیبانی می کند. این تبلت دارای دو اسپیکر و دو میکروفون در بالا و پایین خود می باشد که صدایی استریو و بدون نویز را با استفاده از نرم افزارهای سیستمی خودش فراهم می کند که این تبلت را برای ویدئو کنفرانس در مکان های شلوغ مثل فرودگاه و فضاهای باز مناسب می کند. همچنین در این تبلت دوربینی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است که برای امور تصویر برداری و تجاری مناسب می باشد و پورت USB-C این محصول سرعت در شارژ و انتقال داده را ارائه می کند. پردازنده HP Pro 608 از سری Intel Core Atom Quad می باشد که در کنار حافظه اصلی 4 گیگابایتی، قدرت و سرعت در انجام امور تجاری را برای شما فراهم می کند. همچنین برای افزایش حافظه داخلی این تبلت شما می توانید از کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت استفاده کنید.
دسته : نرم افزار سخت افزار منبع : HP بازدید : 3357
برچسب ها : تبلت اچ پی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!